exhausted

 

 

Bilden beskriver väl min känsla, trött och utmattad. Jag däckade i sängen när jag kom hem, välbehövligt, nu hoppas jag att jag kan somna ikväll också. Sista dagen innan helg nu, ska sminka C imorgon, eller göra manikyr, får se vad det blir.

 

och åååhh, jag hittade en sjukt mycig tröja inne på Carlings på rea, 249:-, men på kontot hade jag 6 kr! Desperat sms:ade jag Daniel och bad honom sätta in pengar åt mig, och nu är den min! Det är en såndära tröja jag verkligen känner för att krypa ned i trötta mornar, snygg var den också, enligt min åsikt! Ska nog bäras imorgon redan.


Kommentarer
Postat av: Emma

varse :) taack :D!

2009-09-03 @ 19:03:22
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0