On my mind.


Jag vet inte vad som har hänt men jag känner aldrig för att teckna eller fota. Jag är inne i en svacka tror jag, jag vill verkligen ta mig i kragen och gå ut på en fotorunda.. eller sitta djupt ned i mina tankar med pennan i hand och pappret framför mig. Men det går inte!! Min hjärna känns tom.

Jag satt och tänkte idag på mig själv genom åren. Jag minns att jag mådde otroligt dåligt över min kropp i 8:an. Jag kände mig mest benig och smal, och det var vad jag fick höra också. Dom där orden har lixom gnagt sig fast där inne och vill inte riktigt släppa. Dom kommer fram när jag känner mig nere. Men jag tror jag är nöjd över min kropp nu, åtmintone tycker jag att den duger. Och jag gömmer mig inte längre i kläder som jag drunknar i.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du duger =D

2009-09-22 @ 20:55:48
URL: http://gardelinzambon.blogg.se/
Postat av: Caroline

du kan mer än gärna få lite fläsk av mig ^^ hehe

nädå du ska vara nöjd med hur du ser ut!! tänk på alla fördelar istället. du kan käka massa snask utan att få upp, du kan köpa kläder som sitter bra. och i fall du skulle svimma någon gång i stan så kan man lätt bära dig ^^

hoppas allt är bra hemma!

2009-09-24 @ 18:55:16
URL: http://wolfichan.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0