Åhnej.

 

Och där gick startskottet för min förkylning! .. Gissar jag på. Den där konstiga känslan i halsen som jag kände igår, ja den är kvar, fast värre. Jag vaknade upp vid 9 och när jag öppnade munen kom det bara ut ett litet kvidande. Hes var ordet. Hoppas det går över innan det blir värre? haha. Får ICKE bli sjuk, jag orkar inte komma efter i skolan, och speciellt inte i matten!! Hänger knappt med som det är nu haha :)

 

Ska till stan snart, skjusa in Frida och Daniel till tåget, äta på McD .. Måste hoppa in i duschen, hela jag är sunkig, men jag orkar inte, min kropp känns död. Får se hur det blir med den saken.


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Aww tack snälla! :) Krampå dig!

2009-09-06 @ 14:22:29
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Varsågod (:

2009-09-06 @ 19:56:26
URL: http://lans.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0