Klippning.

Idag så var det dags för klippning igen, klippte topparna och luggen :) La även i blonda slingor i håret och jag är rätt nöjd med resultatet. Vad tycker ni?

För övrig har dagen vart rätt lugn, med alldeles lagom med skratt.. speciellt med Matilda i matsalen haha ;). Jag påstod nämligen att jag trodde att Tiffany och Stafberg skulle dissa oss och sätta sig vid ett annat bort, och så blev det. Men då kläckte matilda ur sig: HA, jag sa ju att de skulle dissa oss.. eller .. Det var ju du som sa det! HAHA. Så nu är det bevisat att det inte bara är jag som inte är så speciellet klyftig av mig.


Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHAHAH

2009-03-12 @ 07:43:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0