Helgen

Ja då tänkte jag som sagt dra igenom lite vad som har hänt i helgen. Igentligen inte så mycket faktiskt, men lite grann iaf :)

I fredags så åkte jag in till stan med 2 kompisar runt 3. Vi gick och strosade runt i lite affärer och jag köpte 2 klänningar som jag ska visa lite senare. Efter det så gick vi och åt på Dragon palace. Vi satt och pratade gammla minnen och åt. Det var trevligt och maten var god ;)
Efter det så begav vi oss till spegeln för att se premiären av En shopaholics bekännselser. Haha när det hade gått ca 15 min av filmen så vart hela bilden svart, de kom då in någon som sa att det hade gått en säkring men att allt snart skulle vara fixat. Hur som helst så fortsatte filmen och hela kvällen var trevlig. Så tack för det! :)

I går (lördags) och idag (söndag) har det inte hänt så mycket faktiskt. Jag har mest varit hemma, fotade ganska mycket igår dock, men idag har jag bara slöat mig vid datorn och spelat The sims hela dagen. Var sjukt länge sedan jag spelade det, men idag vart jag lite sugen på det :) Spelade för första gången på länge utan att fuska något, hehe duktigt (Y).


Bild från lördagen
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: selin

va filmen bra?

2009-03-22 @ 21:01:41
Postat av: Carolina

Vilken superhärlig bild:D

2009-03-24 @ 01:42:52
URL: http://cnarki.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0