Ghd - Good hair day :)

Idag hade jag datakunskapsprov på morgonen och jag tror nog det gick rätt bra, förhoppningsvis! Sedan hade vi en lång håltimme på 3 timmar, inte överdfrivet kul, och jag funderade nästan på att åka hem, men jag stannade och tur var väl det. För på hantverken kom det en snubbe från ghd och visade deras platttänger som man både kan locka, platta, skapa volym eller skapa vågor med! Riktigt fiffig sak, och efter som vi hade halva priset på den, 950 kr, så slog jag till och köpte en :) Så den lär vara hemma hos mig i slutet på denna månad.


Denna rosa lilla sak kommer att bli min! :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

vilke fin!:D

2009-03-04 @ 12:33:26
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0