Bloggdesign

Jag har tänkt lite på min blogg.. och jag gillar verkligen inte hur den ser ut. Tror jag. Men jag orkar inte ta mig i kragen och göra om den, för det tar ju ett tag med tanke på att jag inte alls förtår mig på allt det här med koder och sådant. Men jag ska försöka någon dag iaf :)

Och hör och häpna, idag regnar det inte! Det är iofs inte så varmt, men det regnar inte, hoho :) Stod att det ska regna på midsommar dock, men får hoppas att det ändras, för en gångs skull kan det väl bli en solig midsommar? Det brukar ju vara lite kasst med det ;) Nu ska jag göra mig iordning lite. Pusshej!




Kommentarer
Postat av: R O S A N N A

jag kan göra en design till dig, jag säljer nämligen designer för femtio spänn :D

2009-06-22 @ 17:50:09
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0