14:35

hej hopp! Vad har ni för er? :) Jag sitter och håller på med en packningslista, hade inget bättre för mig och det ska ju ändå göras ;) Vart ska jag då mån tro? Jo på tisdagkväll lyfter planet mot kreta! Ska bli skönt att komma bort ett tag :) Längtar massor. Dock är jag lite nojjig inför flygresan, och jag hoppas att vädret är fint när vi lyfter.

Har även påbörjat en ny teckning, kan ge er en liten sneak-peak sedan. Skulle ta ett kort på det men precis då dog kameran! Timing lixom :)

Föresten, kan ni komma på något man verkligen måste ha med på en utomlandsresa?!


(Lanzarote 2006?)

Kommentarer
Postat av: Pennan

Solglasögon är att rekommendera. jag hade inga ner till magaluf med blev tvungen att köpa där. Typ plåster :P du kanske vill ha bakistabletter också?

2009-07-13 @ 18:19:23
URL: http://pennanm.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0