Trött, trött och lite mera trött

Det är skola på torsdag, visst låter det tragiskt? ja, det tycker jag med. är inte alls taggad på att gå tillbaka till tidiga mornar och långa dagar, men å andra sidan, när är man egentligen taggad till det? För att gnälla lite till så har jag sovit hemskt dåligt de senaste dagarna, vet inte varför, men jag vaknar minst 8 gånger om natten och när jag vaknar känner jag mig helt död, jobbigt, men det blir väl bättre som med allt annat.

För övrigt så har jag försökt lära känna min kamera lite, det är lite finurligt med alla inställningar och jag vet inte riktigt vad allt innebär ännu, men en sak i taget :) säger jag som har så himmla dåligt tålamod.

Jag har laddat hem hela säsong 1 av gossip girl också, den serien är bra den, så ikväll ska jag tillbringa min sista natt av jullovet med att käka ostbågar och se på gossip girl! See you later!



Inte en allt för rolig bild på mig, men ungefär så här pigg känner jag mig nu.

Kommentarer
Postat av: My

Va fin din blogg var!



sv:Stora hundar är underbara! Och afghan hundar är riktigt vackra men väldigt lik en katt i sinnet :/

2009-01-06 @ 18:22:16
URL: http://mysandra.blogg.se/
Postat av: Wolfichan

Heheh du får akta dig så du inte blir en ostbåge snart ^^

2009-01-06 @ 18:40:27
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

antingen hos mig kolla reklamen i vänstersidan av bloggen eller hos Nelly.com.



kram

2009-01-10 @ 21:07:00
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Julia

härlig blogg du hade :) fina bilder.

2009-01-10 @ 22:27:17
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0