Marry-parry!

Idag for jag iväg till marry runt halv 12, Vi åt korv, pratade, spelade, fotade, bakade och hade det allmänt trevligt, som vi alltid har hehe :). Här nedan kan ni se lite resultat från dagens fotande, inga super bilder, men helt okej ändå. Jag önskade lite att jag tagot med stativet, men kände att jag inte orkade släpa på det när jag gick hemifrån. Men men.

Nu sitter jag med svenska läxan, det går segt och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har bestämt att jag ska vara klar med den innan helgen.. alltså ska den vara klar senast imorgon! Sedan så ska jag börja på samhälle läxan också.. Greeat planering Emma! Aja, får väl plugga vidare nu. So long!






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0