Styling!

Åhh, idag fick vi veta under hantverken att vi ska få styla en person enligt ett tema, och att vi ska få sy om och designa en vanlig t-shirt hur vi vill. Det ska bli super kul, och nu sitter jag filurar på en riktigt fin ide till min design! :) Sedan ska dena person även få gå en liten visning på vår skola, så nu hoppas jag att det finns någon som vill ställa upp på detta :D.

För övrigt har det inte hänt något spännande idag. Hade data på morgonen, och efter det hade alla andra matte utom jag, så jag var själv, vilket inte var så himmla kul. Sedan på hantverken fick vi ju också göra en kort makeup på 40 minuter! stressigt men jag blev nöjd med mitt resultat. Tyvärr gav jag selin lite minder tid, men hoppas det inte gör ngt ;) Jag var ju glad iaf, och det kan ju hon försäkra. Lite för glad kanske..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah lugnt, jag va inte så nöjd med mitt resultat, oaf int eögonbrynen, sry.

haha ja gz va glad idag, måla kontuerena på hennes läppar perfekt. o ASG! -.- menmen, det gick ju ändå :D

2009-02-24 @ 21:22:31
Postat av: mathilda

ååh, vad kul!:D

2009-02-26 @ 20:59:39
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: elin

men vadå designa en tshirt?! :o

FY vad roligt :D :D

2009-02-27 @ 21:35:44
URL: http://sooeet.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0