Städardag

Som rubriken lyder så har jag haft en städar dag idag! :). Så nu är det rent och fräsht i mitt rum. Håller även på och tvätta rent alla mina kläder, det behövdes. Jag började få snålt med basplagg i garderoben.

Nu sitter jag bara och tar det lugnt, lyssnar på lite musik :).. Ska snart lägga in lite bilder från kameran och kanske ladda upp någon här. Vet ni hur mycket jag ogillar söndagar? usch. Söndagar betyder snart skola igen. Det gillas inte.Har inte så mycket mer att skriva idag, så nu ska jag sätta igång och kolla igenom bilder :) So long!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Denna söndag är faktiskt en bra söndag haha xD

2009-02-08 @ 19:23:21
URL: http://pennanm.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0