Lite vardags tjat.

Länge sedan jag skrev något riktigt inlägg nu. Brukar mest bli bilder :). Jag har kommit upp rätt tidigt de senaste dagarna.. mellan halv 10 och 11. Det är skönt att komma upp innan 12, inte för att jag gör något speciellt under dagarna, men det känns som att dagen inte försvinner lika fort. Jag hade tänkt gå ut på en låång fotopromenad idag, såg fram emot det, men när jag kollade ut genom fönstret så var jag inte lika pepp på det längre. Det var så grått, mulet och tråkigt på himlen. Det är nog det tråkigaste med vintern. Grått och tråkigt. Jag längtar verkligen efter våren nu.

Iaf i veckan har jag 3 grejer planerade :) Så ett helt dött sportlov blir det ju inte. Torsdag ska jag träffa marrielle, på fredag ska jag till matilda med Selin, och kanske Sanne.. På lördag blir det lite efterlängtat festande.

Nu tror jag att jag ska stänga av datorn en stund och hitta på ngt annat för en gångs skull. Måste sluta sitta här så mycket.



Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

gu va vackra ögon du har! :D





någon som behöver en snygg, fräsch och personlig blogg-design? hör av dig!



2009-02-17 @ 17:14:53
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Elin [ d i z z y l i c i o u s ]

Fina ögon du har tjejen! : )

2009-02-17 @ 17:15:52
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Caroline

cool header!

2009-02-17 @ 17:16:04
URL: http://carromeller.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0