Lille mig.

Tänkte att jag kunde visa en bild jag gjort klar men inte visat, eftersom det är lite bloggtorka just nu här hehe. :) Det ska då föreställa mig, och jag har nog lagt upp en "work in progresse" förut på denna.

Idag har jag inte vart på så bra humör, tänker inte gå in på varför, men iaf så har jag bara suttit vid datorn och inte gjort ngt speciellt alls. Tog även en lång dusch, och gjorde mig iordning lite och sedan kröp jag ned i mina myskläder :). Nu ska jag snart se på prison break, det är så spännande just nu, fick tvinga mig själv att stänga av igår kväll när jag kollade, klockan var ju 2 på natten haha.



Kommentarer
Postat av: jane

hallloojj

2009-02-28 @ 20:33:18
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0