Hej Frida

Jag tillägnar detta inlägg till dig. Eftersom att du har så tråkigt och min blogg är så rolig.



Vad händer här hemma då? Inte mycket vill jag få lov att säga. Jag går upp om mornarna, äter frukost, gör mig iordning och bajsar (ursäkta min ärlighet), jag går till skolan och efter det åker jag hem. I några enstaka fall följer jag med någon kompis hem. Väl hemma dödar jag min tid åt att glo på internet och läsa oändligt många bloggar. Sedan äter jag lite till.. lite mer dator.. försöka sova, kliver upp igen och sätter på en film, somnar.

Sammanfatta mitt liv just nu; Händelselöst. Men Frida säger att jag ska uppskatta skolan så jag får väl lov och göra det. Jag gör mitt bästa. Nu har jag inte så mycket mer att säga. Ursäkta för ett tråkigt inlägg, men det kom på beställnig.

Kommentarer
Postat av: Frida

låter som mitt liv nu. förutom att jag går till skolan. så förstår du varför jag behöver din blogg?? :D

2009-08-27 @ 21:51:14
URL: http://fralli.blogg.se/
Postat av: evelinaerikssn §

gulligt :)

2009-08-29 @ 18:19:52
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0