Hej hopp!

Hejsan hoppsan! Snart kommer marry hit, så jag ska spendera dagen med henne. Det var ett ttag sedan vi sågd nu så det ska bli skoj :). Det är hela 20+ här idag och det är ju hur skönt som helst, känns nästan som sommar ;). Solade lite igår och jag lyckades faktiskt bränna mig, jag som aldrig bränner mig, men det var inte så farligt, syns knappt idag :)

Tänkte visa hur mycket jag har utvecklats i mitt tecknande på senaste år :) Den första gjordes igår, och den andra för lite över ett år sedan ;). Haha jag kan verkligen se alla fel på den sista. Övning ger färdighet!


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Tack :-) Värmer. Vad duktig du är btw!

2009-05-01 @ 15:06:44
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0