090423

hejsan hoppsan. Om det är någon som undrar över varför jag har massa dubbla kategorier här på bloggen så är det för att jag försöker strukturera upp min blogg lite grann.. går väl sådär ;) När man klickar in på dem så händer inte menyn med.. vet inte riiktigt hur detta ska fixas, så är det någon som vet så är denna välkommen att berätta hehe :P

För övrigt så är min fantasi inte på topp, varken när det gäller foto eller tecknandet. Får se när den har lust att komma tillbaka :) Så länge bjuder jag på två våriga bilder från förra veckan :).





Kommentarer
Postat av: Marielle

Fina :)

2009-04-23 @ 21:30:48
Postat av: Emma

tack Marry Parry :D

2009-04-24 @ 15:46:05
Postat av: Carolina

Fint:D

2009-04-29 @ 08:59:16
URL: http://cnarki.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0