Seg kväll!

idag har jag en såndär dag där man inte vill göra något alls, men man har flera saker som måste göras. Det är jobbigt, när jag bara vill dra täcket över huvudet och sova. Jag har iaf gjort klart mitt hantverksarbete nu, men jag borde plugga in texten så jag kan det imroogn på redovisningen, annars kommer jag bli så nervös. usch, jag hatar den känslan.

En sak som gjorde mig glad iaf var att jag såg att det endast är en månad kvar till julafton nu :) ihh. det ska bli så skönt med jullov också. Längat så efter att få sova ut på mornarna!


kreativa kreationer. eller något. satt och kollade i 30-tals mode bok och kluddade ned dessa.

Kommentarer
Postat av: matilda

hej emma va fint du ritar

2008-11-24 @ 21:59:27
URL: http://huldamareng.bloggagratis.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0