slö dag.

Ja gick upp som vanligt imorse, gjorde mig iordning, åt frukost och klädde på mig och gick sedan till bussen. Stoda där i  5 minuter, 10 .. 15 .. 20 .. 25.. sedan händer det grejer! En snubbe från swebuss svänger in på min hållplats och säger att alla bussar är inställda, förvånade jag svarar; "alla? .. " ..  japp alla! sedan körde han därifrån och jag vandrade hemåt igen. Så nu missade jag min redovisning, tack snön! hoppas det gick bra utan mig iaf.

Så jag har inte gjort något alls idag, sovit litem åt lite mat. sedan gick strömmen och jag låg och knappade på min mobil i mörkret i ca 2 timmer, låter väl inte sådär jätte kul kanske? och nej, det var det fakitskt inte heller. Jag hoppas att bussarna går imorgon iaf. Läste elisabeths blogg och såg att vi ju skulle ha prov på stilanalys på fredag, det hade jag totalt glömt bort, så tack för den påminelsen!

Kommentarer
Postat av: selin

hah jag ba, men vf e inte gz här.. jag va typ ba men va?! :O

hah varsågod om det, det är inte så svårt juh. typ repeptition juh, men kan ju typ allt, jag iaf, , tror jag.. tills jag sätter mig ner o läser allt typ^^

aja hoppas att vi ses imorgon. puss hej!

2008-11-25 @ 20:56:23
URL: http://bessibus.bloggagratis.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0