Skoltid

Ja nu sitter jag i skolan på en tre timmars lång håla. Det var hemskt att gå till bussen imorse, snön täckte fötterna och det blåste snö överallt. Sedan fick man stå och vänta på 2 bussar som inte kom. tillslut kom det en iaf och plockade upp oss :). så jag var en kvart sen till lektionen, inte så farligt.

Jag sitter och tänker på om jag kanske skulle köpa leopard legginsen som jag visade förut. Är riktigt sugen på att köpa dom. ska nog svänga förbi och kolla hur mycket de kostar på vägen hem. Om de inte kostar allt för mycket så tror jag nog att jag ska köpa dom :)!

Kommentarer
Postat av: matilda

hur mycket gick de på?

2008-11-24 @ 17:23:52
URL: http://huldamareng.bloggagratis.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0