Hantverkslektion

Tänkte berätta lite om fredagen, eftersom jag inte bloggat så mycket i helgen. Vi hade hantverk i skolan från halv 9 till 2, då passade Matilda och jag på att öva makeup och hår på sanne. Matilda rullade hela sannes hår, ocj jag gjorde en festmakeup. Jag blev ganska så nöjd, men absolut inte det bästa av mig. och jag skulle ju som sagt ha varit hos kicks i fredags, men så blev det inte! Jag hade nämligen inga svarta byxor. Tyckte jag kändes lite petigt, men aja, jag fick skynda mig tillbaka till skolan igen för att ha webbdesign.

tre bilder från hantverken. kan tillägga att Sanne blev riktigt trött på att sitta i dessa rullar x antal timmar eftersom de aldrig ville torka. Haha.


Kommentarer
Postat av: matilda

kan tilläggas att det var ljuvligt att höra allt dessa tjat om dess rullar!

2008-11-30 @ 21:54:54
URL: http://huldamareng.bloggagratis.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0