Shopping!

Idag var jag ju i stan, och det blev en del handel, Tänker inte ladda upp allt här, men en del iaf. Jag är jätte nöjd med dagens inköp, men tyvärr så kom jag inte hem med någon stor väska som jag hade tänkt, men en liten iaf :) Det var lite tråkigt att gå själv, jag tänkte nästan ringa och fråga om någon vill möta mig, men det blev inte så. Men jag stötte iaf ihop med sara på max så vi satt där och åt tillsammans :)







1. tröja: veromoda.
2. Topp: Vila, Väska: Indiska, Skor: Vaga bond
3. Skor: Din sko
4. Jeans: Vero moda (dessa jeans är för övrig med på de andra bilderna med.)

Annat jag köpte var: En ring, jeansväst, T-shirt och så massa ögonskuggor :). Tror jag fick med allt nu

Kommentarer
Postat av: selin

finns det ngt kvar i stan elleR?

ah en sån väska från indiska tänkte jag köpa^^

hurru fina saker o om vi inte hörs. god jul älskade barn <3

2008-12-22 @ 22:26:37
URL: http://bessibus.bloggagratis.se
Postat av: Christin Martinsson

Snygg du är :D

2008-12-23 @ 18:45:36
URL: http://christinmartinsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0