Julklappar!

Dagen började med webbdesign, och vi fick börja på en ny webbsida om beatles. kul, men fortfarande lite krångligt. Efter det så skulle vi ha svenska, men jag gick aldrig på den, lat som jag är. Istället promendrade jag ned på stan och köpte julklappar, och lite till mig själv med. Så nog för att jag missade svenskan men jag hade fullt upp med matte .. att räkna hur mycket av pengar som återstod och om det skulle räcka till allt jag planerat köpa. och svaret blev nej. så jag ska försöka tigga till mig lite pengar av mamma, Om det lyckas återstår att se hehe.

nu ska jag fösöka plugga lite samhälle. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

fy fy på dig inte smita sådär.. :)

2008-12-03 @ 20:35:54
URL: http://sandraakerlund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0