Julhandel

Japp, idag har sannerligen vart en lång dag. Vaknade 4 och kunde inte somna om, så vid kvart i fem så gick jag upp. Men jag skulle inte åka föräns halv 9. Iaf var det min sista dag på praktiken idag och det var sjukt mycket folk om man jämför med de senaste dagarna, så jag har fått slått in massvis med paket.

Efter praktiken så gick jag med min bror på stan och handlade julklappar. Det vart många påsar att bära, och jag köpte även lite till mig själv som jag tänkte visa mer av imorgon. Just nu sitter jag hos min kompis och vi ska snart gå och lägga oss. Här nedan är iaf ett av mina köp idag, en Partydress från vila. Keep it? :)


Kommentarer
Postat av: selin

sjukt snygg gumman :)

2008-12-20 @ 11:14:01
URL: http://bessibus.bloggagratis.se
Postat av: matilda

hur gick det att slå in paket då ? ;) och it´s a keeper!

2008-12-21 @ 14:52:09
URL: http://huldamareng.bloggagratis.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0