Julafton är avslutad!

Julafton var lugn och trevlig och jag fick många trevliga presenter :) Vi var inte så jätte många, 7 stycken. Jag är ju van vid att vi är minst 10. Men nu var det många som ville fira hemma i sina hus och familjer. Men på lördag ska vi ha en liten "mini-julafton" där alla bröder kommer utom Daniel. Så det ska bli trevligt, och livat om inte annat. Här under är tre bilder från gårdagen. Halsduken och mössan fick jag i present, fick även en volumemaster, en klocka, ett halsband, ett presentkort på din sko, lite köksredskap, en popcornmaskin och 5 trisslotter, och på de vann jag 100 kr totalt! Tror jag fick med allt nu :) Hoppas ni hade en trevlig jul!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0