I need my money

Nu är det enast 7 små dagar till jul. jag längtar så jag blir galen. Det är också lite över ett år sedan vårt hus brann ned, så tråkigt nog har vi lite taskigt med möblering i vår nya bonad! Och lite tack vare att färsäkringstanten (som jag så snällt kallar henne) aldrig blivit klar med listorna. Men nu idag så har hon sagt idag att hon ska sätta in en del av summan så vi hinner få det innan jul, men detta skulle hon höra av sig om senare under denna dag, men inte gjort! Så nu vet jag inte om hon gjort det .. Troligen inte. Jag har slutat hoppats när det gäller den tanten.

Men iaf, så fort jag får pengarna så ska jag springa iväg och köpa min efterlängtade kamera!! :D Längtar som tusan.

Hittade lite bilder från förra julafton, som vi spenderade hemma hos brodern min. Då fick jag mina små kisse-missar, men tyvärr så blev den ena överkörd i sommras. usch :(.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0