Opppusi doopsi!

Dagen rullade på fint idag med samhälle, datakunskap och svenska. Sedan hade vi ju också hantverk.. men jag kände inte riktigt för att stanna kvar i skolan och vänta på den då det var en timme kvar tills den började, så jag satt mig på bussen och åkte hem, utan en tanke på att jag hade utvecklingssamtal med min lärare efter! Så det missade jag också, men vad ska man göra åt det nu ? hehe :)

Idag tror jag att jag ska krypa ned i sämgen tidigt, för jag är riktigt uselt trött.. Läsa lite ur min bok kanske också? Tror det får bli så ikväll.. eller det måste bli så. Måste sova ut.


Och här har vi också min lilla prinsessa,är hon inte helt tokigt gullig? :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0