En trött morgon.

Godmorgon

Jag är trött. Klockan är 07.43 och jag har vart vaken sedan 05.10. Vad skulle jag upp så tidigt att göra? Jovisst ja, jag skulle fixa håret.. Som om jag skulle orka det. Nej, här sitter jag med håret åt alla håll och jag orkar allvarligt talat inte riktigt bry mig. För jag är trött.

Jag kom även på mig själv häromkvällen, ligga i säng 00.00.. För jag skulle upp senast 10.00 .. Va? Varför det nu då? Det är för sjutton sommarlov och jag ska INTE sova, och jag ska INTE gå upp klockan 10.00. Det med basta! Så jag gick upp igen, satt på datorn, och kom inte i säng föränn 03.00 och steg upp ca 12.00 nästa dag. Det är PRECIS så det ska vara på ett sommarlov :) Man ska vända på dygnen.

Nu ska jag springa iväg till toaletten och sedan rullar bilen till ljusterö. Ha det fint!


( Jag kan inte bestämma mig för om jag ser söt ut på bilden.. eller om jag bara ser ut som ett allmänt retard... )

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0