Kvitton

Vid nyår bestämde jag mig för att jag skulle spara ALLA kvitton, vad det än var jag köpte. och se hur mycket jag slösar på te.x kläder. Det är ju fortfarande januari, men jag har hittils gjort mig av med 2702 kr på bara kläder.. Inte så mycket kanske, men med tanke på att mitt studiebidrag ligger på 1050 i månaden .. så kanske jag måste börja dra in lite på klädfronten? hehe. Om jag skulle handla för lika mycket kläder varje månad, så skulle det på ett år bli ca 30 000. Och det är ju en del pengar.

... Men vafan, pengar är ju inte allt och jag älskar att handla nya saker!

Kommentarer
Postat av: matilda

det är skrämmande när man tänker på hur mycket pengar man gör av med :O

2009-01-27 @ 21:57:19
URL: http://huldamareng.bloggagratis.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0