Fotobok

Är du intresserad av en fotobok där du kan samla dina bästa bilder? Då behöver du bara gå in på fujidirekt
och skriva 100 ord om fotoboken så får du den hem helt gratis! Hur bra är inte det?


I en fotobok kan du göra en samling av dina bästa bilder, det kan vara allt från ditt barns uppväxt till en hel bok fylld med dina fina husdjur. För att göra en fotobok så går du går in på deras hemsida http://www.fujidirekt.se/fotobok/ och laddar hem ett gratis program där du kan redigera och fixa till fotoboken precis som du vill ha det! Du kan bland annat ändra bakgrundsfärger, lägga till ramar och ändra textsnitt. Eftersom man kan lägga till texter och effekter i fotoboken så känns det mer personligt och roligt, tycker ni inte? Jag tycker det är superbra och jag ska genast sätta igång att arbeta ihop min fotobok!

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Jag måste säga att boken jag beställde hem verkligen var superfin! :)

2009-10-06 @ 13:41:52
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0