22.00



Tänkte slänga in ett lite onödigt inlägg, jag känner för att skriva av mig. Nu är läget så att jag har ont i vaden, och då kanske man undrar, varför detta nu? Jo det var så att jag vaknade mitt i natten av ett extremt sendrag. Jösses säger jag bara, jag låg där och vred och gnyde mig med benet rakt ut i luften. Vilken smärta. Såhär i efterhand kan jag tänka mig att det måste sett väldigt lustigt ut, lite små roligt sådär.

Sitter här och käkar ostbågar. Gick för ca 10 minuter sedan på toaletten. lämnade rummet med katten sovandes på sängen och ostbågsskålen på skrivbordet. Kommer tillbaka och hittar katten nedkörd med huvudet i .. ja, jag behöver väl inte nämna var.

Nu ska jag nog avrunda detta inlägg, lägger upp en liten update på teckningen, inte för att jag kommit så mycket längre, men iaf, vad tycker ni om den? tror ni den blir bra?. Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Åh, ja... Det skulle vara en väldigt häftig upplevelse, tänk alla fotomöjligheter i Afrika? :) All djur och natur och mycket mer! :) (fotoskadad har jag nog blivit...) haha! :)



Och btw, ifall du illsutreray/tecknat bilden ovan vill jag bara säga - WOW! Du är fantastiskt duktig. :)

2009-11-15 @ 02:19:29
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: frida

jag vet! det har min vad gjort med! obehagligt, men lite tufft



dessutom får man ju typ träningsverk efterår --> enkelt sätt att slippa träna!

2009-11-15 @ 19:15:11
URL: http://fralli.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0