Update från brors dator




Hejsan folket. Kör lite update från min brors dator igen :) Idag vid 11 drog jag till marry, vi skulle nämligen gå till klappis och bada (eller ja.. Hon dopade sig men jag nöjde mig med benen.) Vi var väl där i lite mindre än en timme :) Efter det vandrade vi hem till henne, och så ringde jag hem för att höra om jag fick skjuss hem, men nej inte så, så jag fick vandra hela vägen tillbaka igen haha. Men jag köpte mig en glass och var glad iaf ;). När jag kommer hem inser jag vilken ful bränna jag lyckats få mig !! och detta skedde när vi gick fram och tillbaka från klappis.. och när jag gick till bussen! Fy. Jag hoppas att den blir nästintill osynlig om några dagar haha.

Har även tagit lite kort idag, tror jag ska lägga in några här på denna dator så kan ni få se lite :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0