Sol, underbara sol.

Idag har himmlen varit helt blå, som de varit de senaste dagarna :) helt underbart! Har försökt att spendera så mycket tid som mycket utomhus, så bloggandet får lida. Just nu är jag ensam hemma och har varit det sedan igår, sjukt skönt. Inget gnäll och tjat, och musiken på högsta volym, kan inte bli så mycket bättre.

Jag har även påbörjat en akvarellmålning, men jag gör nog klart den imorgon :). Har inte haft så stor lust att teckna nu när det vart så soligt ute, men nu tog jag mig tid att göra det såhär på eftermiddagen.


egopic i fönster

Kommentarer
Postat av: Frida dden bästa :)

var solen helt blå?





moahaha

2009-05-04 @ 15:17:38
URL: http://fralli.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0