Slött och dött.

Var hemma idag.. Skolan kändes inte så lockande. Istället har jag.. gjort absolut ingenting. Jag har försökt teckna lite.. men utan framgång, jag har nog kört fast lite på den fronten just nu tror jag, får hoppas att det blir bättre. Snart är det ju sommarlov, så har jag ju hur mycket tid som helts för att sitta och teckna då, och speciellt nu när jag inte lyckats få tag i något sommarjobb *suck* Räknade dagar och det är 25 dagar kvar bara. Det ska bli skönt men samtidigt lite långtråkigt.. Jag har inget planerat. Jag får se till att träffa massor med kompisar ;).


(Gammal bild på mig, har inget nytt att bjuda på!)


Kommentarer
Postat av: maaaatilda

vi får se till att träffas mer än 1 gång i sommar! ;)

2009-05-18 @ 20:42:56
URL: http://tillysworld.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0