Slödag

hejsan. Idag har jag vart hemma hela dagen eftersom vi inte hade något i skolan. Var skönt att få sova ut, men jag känner att jag hellre hade gått i skolan idag faktiskt. Ovanligt nog.

Jag har iaf syselsatt mig med att börja på ytterliggare en akvarellmålning, det ser helt okej ut än så länge. Det kommer upp här lite senare så ni får hålla utkik :) Jag har inte så mycket mer att säga, men kände iaf för att slänga ihop ett litet inlägg. Hoppas ni har en lite mer händelserik dag än vad jag har! :) Hejsvejs


Sommar skulle inte sitta helt fel nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg :)

2009-05-07 @ 15:50:50
URL: http://hrosengren.blogspot.com
Postat av: Sofie

varsågod =)

2009-05-07 @ 17:21:31
URL: http://sofieoja.blogg.se/
Postat av: Berglund

har du fler bilder av denna kväll? i want some..

såå länge sen..

2009-05-08 @ 12:54:58

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0