Mhm :)

Hejsan hoppsan :) Hur har ni haft det idag? Jag har haft det bra, trots den långa dagen. Hade praktik från 10.00-14.00 och efter det hade jag webbdesign från 14.30-16.30 .. Men det har varit lugnt :) Hände inte så mycket på praktiken och på webbdesignen har vi fortsatt på våra hemsidor.

Jag hade egentligen tänkt att måla lite, så jag tog fram blocket och satt igång.. men nej, jag känner verkligen inte för det idag! Jag orkar inte ens försöka. Så det får bli en målarfri dag idag ;). Ska väl se på lite prisonbreak ikväll och mumsa i mig lite onyttigt :).


Eftersom jag inte målar idag så får ni se en lite äldre, gjord i början av detta året! Tycker faktiskt jag har utvecklats bara på denna tid :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0