Internet ur funktion!

Bloggandet kommer nog bli glesare än vanligt då mitt internet inte fungerar. Nu har jag lånat min brors dator och passade på att slänga in ett litet inlägg :) Har precis kommit in efter att ha legat ute i solen ett tag, är ju sjukt varmt och härligt. Hoppas det fortsätter såhär.. och speciellt imorgon då vi ska vara ute största delen av dagen i skolan.

Det är faktiskt mindre än 3 veckor kvar till sommarlov nu faktiskt och jag längtar ihjäl mig! Jag känner mig riktigt trött på skolan just nu (ja Matilda, även fast vi knappt har något i skolan just nu ;) ) ska försöka göra klart teckningen som jag visade hör tidigare, har kommit en bit på den iaf :) Så den kanske är klar lagom till mitt internet börjar fungera igen, vem vet? Hoppas det är snart iaf.


Kollage med bilder jag visade förut, har tyvärr inget annat att bjuda på ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Fina bilder emmmmmmmaaa ! :D Men komigen, du sa det själv, bara 3 veckor kvar!

2009-05-26 @ 17:38:45
URL: http://tillysworld.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Verkligen fina bilder. Älskar den typen av foton. Natur är vackert! :D

2009-06-22 @ 17:46:44
URL: http://www.icespider.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0