Vårkänslor!





Jösses vad fint väder det är idag, solen skiner för fullt och himlen är helt blå. kan inte bli bättre en sånhär dag i mars :). Solen gör mig lycklig, jag satt på bussen imorse och kännde mig sådär varm innombords. Varm och glad :) Och glädjen har hållt i sig hela dagen också.

Eftersom jag slutade så tidigt idag så följde jag med mamma på ikea. köpte mig en spegel och en stol (stolen ser ni på första och andra bilden) Jag invigde även min jeanskjol idag. Tyckte det var väder för det idag :D. På bilden längst ned så ser ni också mina nya grymt snygga skor som jag köpte häromdagen!!

Kommentarer
Postat av: matilda

mysigt rum du har emma ;)!

2009-03-18 @ 19:39:10
URL: http://huldamareng.bloggagratis.se
Postat av: selin

håller med matilda där. snyggt rum babe, men om ngt snyggare skor.. ge mig (a)

2009-03-21 @ 20:29:45
URL: http://bessibus.bloggagratis.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0