Min älskade kissemiss

Åh.. Vad jag älskar min lilla kissekatt. Så himla mysig och puttinuttig. Alltid när jag kommer hem så springer hon emot mig och följer efter mig. Jag tror bestämt hon blir lika glad att se mig som jag är att se henne.

Just nu ligger hon i min säng och sover, hennes vanliga ställning hehe. skulle kunna pussa sönder henne om det inte var för att hon var så hårig! haha. För gud vad hon fäller, det är helt sjukt. Jag drar över pälsen en gång och har en hel tuss med hår i handen efter det. Min lilla hårboll!




Kissekatten vilar mot min arm

Kommentarer
Postat av: celine

Vilken sötnos!

2009-03-24 @ 14:40:17
URL: http://celine.bloggsida.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0