Trötter

Jösses vad jag är trött.. trött och lite små grinig. På väg hem från skolan satt jag och tänkte på min goda pizza som låg och väntade på mig i kylen sen gårdagen. Shit vad gott tänkte jag när jag kom hem, och öppnar kylskåpet... "Var fan är min pizza??!" Mamma svarar "Den gav jag till katten" ... ursäkta? haha jag kan ju inte precis påstå att jag blev mindre tjurig efter detta. Men istället gick jag in på mitt rum, la mig under täcket med myskläderna på, satte på prison break och såg på 3 avsnitt tillsammans med lite godis.

Godis monster?

Kommentarer
Postat av: Frida

haha :)



har röstat på din bild. 2 olika datorer. Om du vinner får du dela med dig av priset!!!!!!

2009-03-03 @ 22:04:31
URL: http://fralli.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0