Snö, snö, snö?

Hejsan hoppsan! Just nu sitter jag här och hickar och längtar efter mat. Vädret ute är inte så bra längre, var tog våren vägen lixom? Jag som hade hoppats att den skulle stanna, men istället kommer vintern tillbaka. Men det finns inget att göra åt den saken så jag får gilla läget och klä på mig lite fler lager med kläder.

Idag har dagen varit lång, och timmarna har rullat på sakta men säkert.. Känner mig lite bättre idag så förmodligen var det bara något tillfälligt. Nu ska jag springa iväg och äta pyttipanna och ägg! Ha det fint.


Hur kul ser detta ut lixom?!

Kommentarer
Postat av: celine

Det är tråkigt att det hela tiden ska vara snö!

2009-03-24 @ 18:50:22
URL: http://celine.bloggsida.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0