Hejsan hoppsan :)

Hejsan. Har inte så mycket att skriva här men tänkte iaf slänga in ett litet inlägg :) Internet funkar fortfarande inte, som ni kanske förstått? Så jag fortsätter att tjuva på min brors dator, men ska ta tag i mig själv och försöka fixa min nu i veckan, så får vi se om det vill sig eller inte :)

Har heller inte blivit så mycket på teckna fronten på senaste, har istället spenderat dagarna med att spela the sims 2 ;) Nördig som jag är. Sitter och suktar efter The sims 3 som precis har kommit ut, och förhoppningsvis får jag det snart haha. Man måste ju få prova det :).

Ja just ja, jag har även fyndat lite kläder idag efter skolan, en klänning och ett par rosa skor :) I love it. Klänningen kostade bara 79.50! Tralade runt i den när jag kom hem, den kommer nog användas flitigt i sommar om det blir fint väder vill säga :)



Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Christin Martinsson

Gillar dom där bilderna! :)

2009-06-11 @ 23:45:31
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: Frida den bästa!

sånna kap hittar aldrig jag =(

2009-06-12 @ 13:39:42
URL: http://fralli.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0