04:49

Klockan är tidigt. Jag har inte gått och lagt mig än och inte heller planerar jag med det. Jag tänkte lägga mig när klockan var runt halv 4, men av någon anledning fick jag för mig att kolla ut genom fönstret. och GOSH. dimma.. soluppgång.. Frost.. Jag vart ju tvungen att ta ut kameran på en promenad :D. Har precis kommit in.. får hoppas att jag fick någon fin bild :)

Haha och så måste jag ju säga att jag har en jävla fegis till katt!!! Jag tänkte att hon kunde få leka lite modell åt mig i den guldiga morgonsolen. Så jag sprang in och ropade på ná.. Tog henne i famnen och gick ut. Jag satt ned henne på marken för att börja fotografera.. Men den jävlen springer tillbaka hem igen!! HAHA jäkla mes :O.

Kommentarer
Postat av: - HANNA

Vad härligt! :) Jo det är bara fint med mig. :) Men varför gick du inte och la dig kvinna, fy du missar ju hela dagen full med sol idag ju ;) Haha! Kram på dig

2009-06-22 @ 10:48:06
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: - HANNA

Jaha men härligt! ;D Smart tjejen! :D

2009-06-22 @ 11:59:02
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0