kläder.

Idag sov jag enda till kl 1, kan nog bero på att jag gick o la mig kl 4 hehe. måste ändra mina sov vanor nu innan skolan drar igång nästa vecka. Men efter att jag gick upp har det iaf vart full fart på mig, har städat, gått med sopor och till och med bäddat min säng! inte illa. '

Nu tänkte jag visa vad jag kom hem med för kul igår :)



Jacka/tröja: Bikbok
Jeans: Bikbok (äntligen tog jag mig råd och köpte dom!)


Tröja: Bikbok


Väska: Vila


Tröja:Bikbok åter igen.

Sedan så köpte jag även ett puder Från Makeup Store, och ett busskort!


Kommentarer
Postat av: Wolfi chan

>.< GE MIG BYXORNA!!!!!!

2009-01-04 @ 02:45:06
URL: http://wolfichan.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0