i brist på annat att göra..

Ja.. låt säga det såhär.. jag har SKIT TRÅKIGT! Jag funderar på att se någon film, men jag vill ha något gått att tugga på till.. men det finns ju självklart inte. Det är sådana här stunder då man bara längtar efter att få flytta in till staden, så man bara kan springa iväg till närmaste mack och köpa något litet. Men å andra sidan, så skulle det ju då bli lite brist på pengar efter ett tag.

jag har suttit här och degat hela dagen, och det måste vara det enda nyttiga jag gjort. Om man nu kan kalla det nyttigt.








Kommentarer
Postat av: Ewe

Hihi roliga bilder =)



Svar: Ja visst är han? Hur skön som helst!

2009-02-01 @ 00:12:03
URL: http://stigsdotter.devote.se
Postat av: Saraahhhhhs

Brist på annat? :p

2009-02-06 @ 15:10:20

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0