Lite vardags babbel..

Idag vaknade jag upp kl 12, det var skönt att få sova ut lite mitt i veckan. Har verkligen bara tagit det lugnt idag. Håller på och tecknar lite just nu på en bild jag började på för någon dag sedan. Vi får se hur den blir :) Den kommer troligtvis upp här på bloggen.

Ute snöar det, och det är inte något jag är så förtjust i. Jag vill ha vår och sommar. NU! Det är ju så himmla kallt och grått ute nu, så man vill ju aldrig gå ut. och därav blir det inte så mycket foton. Jag längtar tills jag får ta ut kameran på första vårfotograferingen :) ihh det kommer bli så kul! Min kompis och jag pratade om att vi skulle ta våra cyklar sen i sommar och ut på en liten fotorunda, och sedan ta med oss fika och bada! Längtar sååå! :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0