Lite smått och gott från dagen.

Idag var dagen hyfsat kort, men jag var trött iaf. Jag måste lära mig att gå och lägga mig i tid, innan 11 skulle sitta fint.

Vi hade idrott som första lektion, som jag för övrigt inte var med på. De hade mest lekar och det såg faktiskt lite roligt ut. Efter det var det samhälle och där lyssnade jag bara på redovisningar, Sanne var sjuk idag så vi redovisade aldrig vårt arbete, så på måndag är det vår tur!

Gick på stan en liten stund med Matilda i väntan på att hennes kompis skulle dyka upp. Köpte inget utom lite godis förstås, klart jag inte kunde hålla mig från de hyllorna! Nu tänkte jag iaf fortsätta med min Paris Hilton bild och se om den hinner bli klar idag :)

Kommentarer
Postat av: matilda

tack för sällskapet :)

2009-02-28 @ 20:07:11
URL: http://huldamareng.bloggagratis.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0