Drawing is a Passion!

Ja .. iaf för mig. Min inspiration ligger just nu på topp, så jag utnyttjar det med att tecka dagarna långa. Har precis börjat på en ny teckning som jag verkligen tror kan bli fin! :) Den kommer väl upp här så småning om, så håll utkik.

Jag har ju köpt lite godis, så jag tänkte faktiskt se lite film ikväll, trots att det är en helt vanlig måndag. Jag tror jag ska se Tropic Thunder, den verkar inte vara såå överdrivet bra, men iaf lite smårolig :) känner för det just nu. Något kul. Var på ett sånt himmlans tjurigt humör i morse, vet inte varför, kan det har varit för att jag endast sov ca 3-4 timmar? Möjligt. Men först ska jag iaf fortsätta med min teckning! See you!


Kommentarer
Postat av: Sabine

kul att du har inspiration :)

2009-02-03 @ 09:25:24
URL: http://enibas.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0