bla bla.

Det har blivit mycket tecknade bilder i de senaste inläggen. Fansain och tecknar-suget måste ha legat på topp! Nu har jag iaf tagit en pause från det, imorgon är det måndag och skola som gäller, är inte så värst pepp inför det, men det dröjer ju inte länge innan helgen är här igen.

Dagen har flytit på rätt så fort, har suttit och tecknat största delen av dagen, och även varit ute en sväng med kameran. Jag längtar tills det blir lite varmare och blommorna kommer fram. Blommor är något jag tycker om att fota. Närbilder överhuvudtaget faktiskt. Nu ska jag göra i ordning mig för att sova och sedan krypa ned i sängen och se på Romeo och Julia!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Eller hur! Går inget annat än att älska dom!

2009-02-01 @ 23:36:12
URL: http://snoppattack.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0