19.51




Åhnej. Jag har en såndära "jag vill krypa under täcket och gömma mig" - dag idag. Why? Jag är trött och min kamera är ur funktion. Broken. Trasig. Ja, det finns många uttryck för denna hemska händelse. Tur att jag har mitt godis iaf.

På Torsdag sätter skolan igång igen, ser inte fram emot detta, faktum är att jag ryser inför tanken. Jag vill VERKLIGEN inte till skolan igen, jag har tänkt i samma banor under hela sommaren. Jag vill hoppa av. Men jag ska inte, jag ska klara mig igenom skolan och få mig en utbildning. Samtidigt undrar jag, vad sjutton ska jag göra när skolan tar slut?! Herregud, vad vill jag med mitt liv? Jag är 18 och jag har ingen anning om vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket, det värmer verkligen :) Hon är sådär, jobbigt söt du vet? :D

2009-08-21 @ 01:37:03
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag röstar på skolan. Du kommer uppskatta den VÄLDIGT mycket nästa år när du är arbetslös som jag..... :(

2009-08-24 @ 09:49:30
URL: http://fralli.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0